baby, let's do something crazy.

hejhej jätte hej!
schoool today again. det börjar bli bättre och bättre. men allt snack om betyg tar kål på mig. du ska göra detta för att få G, du ska göra såhär för att få VG, och du måste jobba med detta för att få MGV, asså shit. jag tror snart jag börjar fatta det :) Första skoldagen var inte alls som jag tänkt mig. Ingen brännboll?! Vad är de som händer med dagens skolor? (a) Det enda vi gjorde var att sitta och lyssna på deras prat om skolan och ja, gud vet vad. Sen kollade vi på en sjukt dåligt Carl Von Linné film. dagens ungdomar är inte riktigt inne i sånt (a). inte vår käre klass iallfall. Och sen var vi nere på linne och träffade vår nye idrottslärare. Hans första intryck av mig blev nog inte en jätte succé. Jag och min stora trut. ^.

Min dag började inte för bra idag. Jag försov mig. Andra dagen i skolan, så otroligt jätte lyckat. Tur väl så ringde Simon och väckte mig kvar i åtta. Så det blev snabbt på med kläder, smink och fixa frillan. och allt det där, sen cykla ner till skolan i ösregn. Så lyckat. Skoldagen började sen med mentorstid, not so funny without David. Men den dög, röstade elevrådsrepresentater. Vi tjejer är för bra på att pakta ihop oss, likaså även killarna ;) . fortsarre med ngt annat, sen matte, sen Christian Bjelk lektion. Haha, härligt fan. Den killen är inte dum . Alla skulle berätta lite om en saga som dem fick hitta på från ett kort. Självklart fick jag " när jag tappade byxorna..." och det var ju inte så lätt att berätta om ^:) Engelska sista lektionen, helt ok. (:  Cyklade hem, ännu en gång i ösregn, starkt jobbat. (: Somnade faktiskt när jag kom hem från skolan, är inte stolt att säga det. för de händer allt för ofta (a) Ngn måste komma och underhålla mig så jag inte somnar.. frivillig ? :) näe, nu tänker jag avsluta denna blogg på ett snyggt sätt.
MARTIN IS THE SHIET & HAN HAR EN SATELLIT! - duger den Martin ? :)

image14


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0