jag kommer att se ner på dig, sen när du ligger underst

och nu är bredbandet igång, snabbare än någonsin, hahah eller ngt sånt ;) . var i tingsryd igår, trevligt. marknad och så träffade jag Douglas Buddy :D . längesen :) . trevlisch . förutom att de regnde åt helvete exakt hela tiden. det var inte så niiicigt;) .  men vi lever än. hittade inget särkskilt heller, hööhöh . idag har jag suttit på maxi med syster, ganska så jätte tråkigt faktiskt :P. men lite pengar skadar inte ? :) .hahah , när vi kom hem, "tro de eller ej" så var jag och syster ute och sprang, härligt. .fast  jag har nog sabbat mina knän väldigt mycket. :S :S . ajajaj ! ;) .
aja, ha de bra alla! take care ! :)

du, kärlek? :/

image11


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0