låt mig få veta vad du tänker

toodelou ! :) . klassfoto idag, fyfan, sånt hatar jag mer än allt annat i hela världen  (a), nästan allt iaf . lalala, och jag kommer se mega hemsk ut ;) Iallfall, dagen började med eget, (so) som de blev för min del, lalal (A) . sen så hade vi ngt annat ^^ sen foto, sen mat, och sen idrott å musik! :D I can play! :) lala (A) sen hem till Salome, prata å laga övermycket mat med sjukt mkt smör å olja (A) hahhaha , men gott blev de allt ^^ sen kom tommy dit, å vi pratade å lekte lite , ytterliggare en stund efter kom SaraPara :) . hur snajsigt som helst, fick gummiband av henne hahaha´tack sötnos, nu har jag ngt att roa mig med :) . Stack ut till torget sen , träffade Domina där, mucho trevligt må ja säga :) Stack hem sen för att mammsen ville ja skulle hem, haha så var inte ute alls länge idag, tråååk fan ^^  satte mig vid datorn när jag kom hem lala, inte vanlgit ellr så , snackade med people å musik :) De får avsluta denna blogg :)


och det känns bra att ha fått prata med dig igen, jag behövde verkligen det idag.
och tack för allt, Sara å Salome (L) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0