yäyä, fuck off! :)

och så var konfahelgen också över. gud va tiden rinner fort. Aja, den började i lördes, cykla till kyrkan vid halv 10 tiden. orkaborka, snacka om att man var en aning seg när man kom dit. Info och massa shiet när vi kom dit, sen så delades vi in i två grupper, först sång i en timme, sen rundvandring i kyrkan och ute på kyrkogården. var inne i kapellet å kylrummet, äckligt värre... fick se hur de såg ut i ena kylskåpet, men de andra fick vi inte se för att de låg lik där inne, snacka om att man fick en väldigt konstig känsla av att stå jämte det dära kylskåpet.  Aja, sen vart de mat, spagetti och köttfärs sås med feta tomatklupar i xD ouhff, sen var de fritt i typ en halvtimme, snackis och så kollade vi på när de spelade pingis. Och sen vart de till att börja öva inför gudstjänsten, och jag började be gansak så snart om att jag inte skulle få en tal-grejsimos, (a) . mihii , och de fick jag inte, istället skulle jag bära den extremt stora och tunga boken fram å tillbaka ett x -antar gånger. mihi. ja, sen efter några övningar fick vi knalla hem.

Söndag, knalla till krykan vid 9. öva lite sång, lägga in papper i alla psalmböcker och snack! muchos fun :) Och ja, för er som vill veta, jag tänker döda hannes! :) mihii ,  Men gudstjänsten i sig gick väldigt fint :) , mihi ,
ja sen vart de fika å prälleprat. sen hem, å vila! och nu, ska jag väl snart börja plugga en aning, känns som att de behövs inför alla våra femtioelva prov vi har framöver!  ha de snajs allesammans ! :) pouuuws!

tur att det inte gick värre sis. <3



Kommentarer
jiiipaah

Det var ju skojjsigt :D jobbigt att gå upp bara, kanske märktes eftersom jag kom försent båda gångerna ;)

2007-11-19 @ 21:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0