screw this.

nä, nu ska vi inte vara sånna!

helgen var cool, åkte på konfaläger, till södra Hokas ungdomsgård. bussen tid gick snabbt och enkelt, dock var jag lite rädd för Hannes, han förförande lite peddoblickar, men jag överlever, han är ju trots allt en snäll pojk (: Väl framme fick vi pannkakor, det var gott och fränt. sen tilldelades vi olika rum, HEY MY ROOM-MATE SUCKED! (a) walla, ssssch.  Lekte en massa lekar på kvällen, bland annat skådespel och kortleken. det var väldigt trevligt den dagen, sen in å nana. Dagen efter, vakande vi av att prällarna sjön(skrek) i våran korridor för att väcka oss, och för er som vill veta, dem lyckades! amazing (a) . Aja, frulle å slapp den dagen, hade lite lektionen, somnande tråkiga. walla, sen slapp väldigt mycket av dagen, då vi spenderade den tiden inne i JP's och Öbergs rum, haha, otroligt roligt fkatiskt (a) tänka sig, där upplevde vi både näradöden upplevelser, och närabögenupplevelser. ja, till och med skabbiska kuddar. TIpsrunda på eftermiddan, den vann jag! :) waouala, och jp & gurra som oxå var med i mitt team, på kvällen vart de musik tävling, och "tallriken" sjukt roligt,  och för att skryta lite, så vann vi musiktävlingen oxå! :) ja, sen hade vi ju tänkt oss klädpoker på kvällen, men så blidde det icke, eftersom mats kom på oss (a) lalela :$ . så det blev till att sitta uppe med JP gurrz & andre, å sitta och lyssna på mattias alla uppfiningar (a) hahha galen herepåg. vaknade dagen därpå, på samma sätt som dagen innan, mats sjöng, och inte lite högt  heller (a) . well, upp å duscha, sen frukost, det var en äkta slapp dag, otroligt gött :) hade dock en gudstjänst på morronen, men de gick snabbt :) thank god :) haha ,   åkte hem, resan hem gick minst lika fort, sen duscha å sådant, then åka och kolla på grabbarnas match - de vann. så con gratz grabbz :) .

och idag har jag inte gjort någonting , skola sen träning (y) .jag lyckades att inte bli utskrattat idag ialflall, stort hejja till mig :) . sen hem å plugga , leta fakta om fucking hårdrock, musik arbete. där de ska gå på lite av vårt slutbetyg! Fuack säger jag (: walla, imon ska jag hem till parrolina, ska färga hennes hair, och nana där till torsdag, då det blir konfa och träning (y) . mehn, ha de bra allesammans, Pussåhej :)


image28

image29



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0