has anybody ever felt this way?

idag har vi haft friluftsdag, det var inte för roligt ska jag säga. mötte salome & tommy vid ikea, cyklade sen till klöxhult, jobbigt värre med en tjouckis där bak, tommy?! :) . aja, orienterade däruppe. jag kan ju säga att vi hittade ju inte allt för många stationer eller var de kallas. 7 stycken, men vi tog iallfall de svåraste längst bort ^, lite stoltis :). och vi kom typ näst sist in xD, lala, sprang igenom diken och såntshiet, blöttvärre (: cyklade sen hem till mig, bytte om och lagade mat ^ najssomtusan :) cyklade sen ner till haganäs där lärarna sa vi skulle samlas för nästa aktivitet. men de var ju tydligen fel, för jag och salome skulle tydligen vara i skogen vid tennisplanerna. så det blev till att snabba sig ner dit, jobbigtjobbigt ^, spelade frisbeegolf med therese, frida, julia & klara. pererik var med då & då. idag var en sån töntdag, och therese hade en bra dag, så vi fick lite olika namn som team.
team fuckheller , satansbarn och gödsel - luktar gott. ^^ yeah  , haha , vi kom dock inte bättre än tvåa, cyklade hem, åt och fixade , sen bort till träningen, där jag bara stannade en timme. sen bar de av till simon på en buddykväll:) väldigt rouuuligt faktiskt :) många tabbar och fel ord vid fel tillfällen.  hej här har vi bonge! eller hur?:) fyfan, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som när han visade/ sa det :) och frågan vi aldrig fick svar på : vem mensade ner sängen?!?!?!? hahahha mysterium . och nu vet alla miiiin hemlis ... snart vet väl hela världen de, right simon?:P haha , aja,trevligt hade vi iallfall :)
imon är det studedag :) gött. bara ta de lugnt och vara med folk :) wallaaa, har de fint everybody :) pouuws! :)
jessemccartney - because you live.

image21



Kommentarer
Anonym

kristin sötnos :)
vart har du fått tag i ditt snygga linne?
höhö.

2007-09-19 @ 15:27:49
URL: http://amandut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0