no more could or would or should

HEJSOMFAN! :)
helgen över igen, that sucks so baaad ^^ den har iallfall varit super bra. fest på lördagen, och vi ska inte prata om vem som blev fullast, hahah . han blir riiiktigt jobbig. han ställde samma fråga 200 gånger,o ch jag menar det.

* - " är vi inte hos dig Kirre"?
Kristin : Nej vi är hos fitte.
* - var vi inte hos dig nyss? och vem fan är fitte?
Kristin : nej vi har varit här sjukt länge, och fitte är han i randigtröja och blondt hår,
* - Aha okej , kan jag inte få lägga mig i din säng kirre, jag måste sova! VAR ÄR SALOME?!
Kristin  - men vi sitter utomhus hos fitte.  hon är därborta
* - var vi inte hos dig kirre?, be din pappa ringa min mamma och säg att han ska hämta mig.
Kristin : ME¤EEHN vi är ju inte hemma. vi är ju hos fitte.
*- Vem fan är fitte?!

hahahahah så var de ungefär hela kvällen ;) lalal (a) skoj iallfall. Och idag kom Salome SAra Tomym å simon hit, det var trevligt som tusan, vi gjorde väl inte så mkt, jag å sara satt med å kollade klipp på HSM2 pch jesse! :) ulalala, sen blev de massa snack med sara ;) we like (L)Aj skola imon, sucks, halvfyra. sen träning, ulala , uppvisning på älmhultsdagara lördag från 10-16 typ. kmr bli sjukt jobbigt. men ja , we're gonna make it! :) ska kolal lite summerland nu, har kollat på typ asmånga avsnitt denna helgen, otruoulugt bra :) lala , ha de snajs . kiss'&'hug :) <3



what can I do to make you love me ?
 image19


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0