you don't know me, and you don't even care.

bloggedags. nu är alltså helgen snart över igen, oj vad tiden går. Igår, mötte jag Salome och Tommy på torget. Trevligt. Vandrade runt lite överallt eftersom vi hade brist på fantasi. Träffade Erica, Adam, Rebecca och särket någon till. pratade lite å så . det var trevligt :) . Sen kom sara älskling, :) lyssnade på hennes mp3, najsigt. cyklade sen hem till mig, och där började det. ^^ , lalala . Eftersom vi alltid lyckas få till så bra diskussioner hemma hos mig, så lyckades vi faktiskt än en gång. Och den här gången var de om hur man kysser ?! hahaha, cpcpcp.  Åt glass och egengjord chokladsås :), kollade på Next samtidigt ;) Stack sen ut, för lite mer fiesta! :) det var himla trevligt tycker jag, jag badade till och med fötterna i fontänen av någon anledning ^^ , Jag å Sara sprang också runt och lekte med MOhameds basketboll ^^ lala, funfun. Träffade några people som skulle till balders oxå, kom fram en massa folk å bara, Är du Kirre?!  och så hörde man markus säga en massa saker, jämt å ständigt .. haha . Pajjade almost min mobil oxå, tappade den i marken å då flög batteriet ut. lala Men trevligt var det, cyklade hem sen för att mamma ringde (a).

Och idag händer absolut ingenting , har typ precis ätit lite, tänkte gå å duscha sen :) .Ska nog bara vara hemma idag, checka moooovie, ngn som vill joina mig ? mysmys (:  OCH IMON BLIR DET GYMNASTIK FFS! :D så sjukt längesen, längtar en hel del faktiskt ^, lalala :)  wiiiihhheourhe! :D  Men ha de fint allihopa ;)


in love. in love. in love. in love. in love. in love. in love. in love. in love. in love. in love.image18



Kommentarer
Henke

vad håller kirre sin hand på? :O

2007-09-09 @ 14:23:16
Kristin

Hahaha , det är omedvetet ;)

2007-09-09 @ 21:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0