ditt medlidande kan jag vara utan.

denna dagen var brustit i både skratt och gråt. dock väldigt posetivt, även om min dag inte började så fruktansvärt bra. försov mig till kvart i åtta, panik. tur väl var pappa hemma så han kunde köra mig, pust. skoldagen började med bild, sug. fick tillbaka våra perspektiv bilder, haha sucky. G, weeeey! (a). ja, sen vart det matte genomgång kombinerat med eget arbete. ganska slappt och så. sen ytterliggare en timme med eget, då jag blev totalt utskrattad av albin. aningen pinsamt, och jag medger, jag kan inte ett skit om hockey albin, så skratta på du! jag bjuder på det :),  sen vart det lunch, och efter det idrott. spelade brännboll. och det gick ingevidare, höhö. sen var det tillbak till skolan för lite egenplanering med vår jättejobbiga vikarie. haha! hon pratade i typ 20 minuter om hennes "filmkarriär" som jag inte vart alls imponerad av. resterande tid ägnade vi åt att prata roliga saker. gapskratt&tårar lektionen ut, åh herregud! har nog inte skrattat så mycket på länge, (:

tog mig en promenix hem, fick lite sällskap av gurra som skulle klippa sig or something like that. trevligt. väl hemma somnade jag, min tanke just nu var att jag skulle ut och göra en av mina konditionspass som jag har fyra stycken av att göra. men när jag såg att det regnade ute försvann lusten. och nu sitter jag och gör klart lite arbeten och sådant som står kvar i min pricka-av-lista. en god bit på vägen iallfall. får se om jag tar mig en springtur senare ikväll, jag hoppas på att det är lite torrare då, känner att jag verkligen ligger back i min tidsbana. lär aldrig hinna ut och träna 4 gånger den kommande veckan. och i helgen finns ingen tid till det, med extra träning på lördagen och tävling på söndagen. men jag får, som alltid, göra det bästa utav situationen. jag är ganska duktig på det faktiskt. nä, nu ska jag plugga vidare, kom på ännu en sak som ska göras till imon, spanish. ackackack!
Puuu-ussss.

monika kristin karlsson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0