håll mig hårt.

ge mig helg igen.
denna helgen har ivartfall varit helt okej (: fredag kväll avslutades på ett trevligt sätt hemma hos Robin E, med den andra Geten och Salome. hyrde några filmer, tittade på dem, och pratade lite och så. jättetrevligt mina vänner.  sen blev det lördag, och då vart det lite fest härhemma. kom massa trevligt folk, pratade , var ute och sådant trevligt. sen kom det ngra osby-bor, inte en aning om vilka dem var eller var dem ville, men så kan det vara. ja, sen stack allt folk hem, pierre, minna, & johanna var kvar en stund till. lite tjejsnack och sådant trevligt (: ja, sen blev det nattinatti för min del, och idag vaknade jag tidigt tidigt, och hade då ont i hela kroppen. fyfan. låg och drog mig ett par timmar, gött. sen så ville pappa jag skulle följa med till ikea, och så fick de bli. köpte tyget till mina gardiner som äntligen kommit! blir väl att fixa&trixa lite med det idag ;) blir kasnke spinning ikväll om jag har någon ork kvar i kroppen. annars blir det att chilla med film hela dagen. nåväl, nu ska jag ringa någon! pu-uusss.

image45


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0