jag tittar över axeln och ser dig blinka till..

1 april! gud vad tiden rinner iväg. sannslöst. och vi vet väl alla vad man får göra på 1:a april? skämta.  och jag tänkte att jag skulle dra iväg ett väldigt bra april-skämt. men glömde totalt bort de, och blev själv lurad ett antal gånger idag. bäst var nog ändå "kolla älgen därborta". haha. det är inte varje dag man får höra sånna skämt. ja, men iallfall. det har varit två kanondagar ute nu, sol och hela paketet. fast jag kan väl inte säga att jag är överlycklig över att vara tillbaka i skolan, men det funkar faktiskt. fick tillbaka våra engelskaprov i måndags, och jag är nöjd, för en gångs skull. träning på måndagkvällen, dans i två timmar, det börjar sitta nu, right? och även träning ikväll, och det blev dans nästan hela lektionen idag också. g-great. nåväl, imon blir det teknik-redovisning. blö. för vi vet inte ett skit av vad vi ska säga, prata om, eller hur det ska gå till. vi får helt enkelt hålla alla våra tummar! (y)

nu blir det till att göra lite spanish, och även skriva klart det förbaskade so-arbetet om revolution. sucky!
image43

Monika Kristin Karlsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0