rise and shine

nej fy tusan vilken härlig dag. vädret är ju helt kanon alltså. det tycker vi mycket, mycket om. dagen började med hk, film&teori. det suger. ja, sen var det mentorstid och efter det språkval. lunch, och svenska. en ganska simpel dag faktiskt, inget jätte ansträngade. när vi slutade skolan så cyklade jag hem och hämtade träningskläder och cyklade sedan till johanna. och vi solade hela dagen i väntan på att jp och ludde skulle dyka upp. och ja, dem dök upp, vid fem xD. höhö. så var med dem ngn halvtimme sen stack jag ner och tränade i haganäs. och allting gick vekrligen kanon, gjort både salto och flickis helt själv. funfunfunfun! (: sen ganska så oväntat, dök dem alla upp sen igen på träningen. hihi. så tog en promenix hem med dem, sen stod vi och pratade en massa. trevligt. Ja, och nu ska jag kila in i duschen och sen blir det till att läsa igenom kemin och sådant tråk. göra lite hk och skriva lite idrottsarbete. nåväl, btw, imon är det sis födelsedag. jag tycker ni borde gratta henne :) det gör jag iaf, GRATTIS SIS! (:<3

nä, nu rinner tiden iväg. Puuuuuussss!

monika kristin karlsson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0