a secret I'll never tell

Har precis kommit hem från en trevlig tv-kväll hemma hos Adrian. Där även Stina, adam och alexandra var. Och johanna såklart, men hon kom med mig. Ah, men det blev mycket tv tittande och Adrian och Stina var söta som bakade rulltårta och gjorde te till oss. Smaskens! Men att titta på 'du blir vad du äter' gjorde väl en inte så sugen på det, men fick i mig lite, och det var gott, jätte gott :)
- Åh, det går att stänga av med den här också! Coolt, det visste jag inte!
- Men asså,  du ville ju ha det på?

haha. Han är för rolig den pysen. Ja, sen tittade vi på lite mera tv, cartoon network, för det tycker adam och johanna om. Och visst ska de få se på sådant det gillar, inte sant? Annars blir väl johanna grinig, hon som till och med visste vad som skulle hända de stackars små motormössen eller vad det nu var. hahah (:

annars idag bar det av till byn med Johanna. Jag behövde nytt hårspray och mat. Så strosade runt lite i byn, sen käkade vi på amigo. Haha tjockisar som vi är. Och lite rädd blir man ju när man tittar på 'du blir vad du äter' när man precis själv ätit pizza. Men adam lugnade oss med "Du blir ju inte tjock med en gång'.
Haha nä, så det kommer om ett par dar skulle jag tippa, då är jag tjock :) lagom till skolan och så. Nåja, sen körde vi ner till bökhult en sväng, satt och pratade tills vi körde hem och då vi åkte ner till adrian. Nu blev det lite omvänt här, kvällen först och sedan dagen. Men det är sådant man får stå ut med. Jag är lite omvänd hela jag, right johanna? Nåväl, nu ska jag inte babbla mera :) tack för en trevlig kväll iallfall :)

over and out
kristin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0