always talking about what you got

Jag har fått värsta skrivsuget. Känns som att jag bloggar hela tiden, men det är ju inte helt fel. Skönt att få skriva av sig lite. Kan ju vara roligt att läsa någon dag framöver, då man säkerligen inte minns något av vad som har hänt. Lite roligt faktiskt.

Iallafall, blev till att dra ner till byn med syster vid halv fyra tiden. Blev trendhouse, lindex och konsum. Hann till och med in en sväng på hartmans för lite fika som syster bjöd mig på. Måste ju utnyttja det här nu ju. :) Trevligt vart det iallfall. Ska färga hennes hår ikväll också, spännande, mörkbrunt blir det för hennes del också, likadant som jag till och med. Likadan färg. Blir nog super.

Imorgon är det fredag, och sedan helg. Kanon. Veckorna bara springer förbi ju, vi gillar't. Kanske blir fest i osby på lördag också, skulle inte sitta helt fel nej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0