autumn

Vi hittar ingenting. Det blir nog en helt vanlig hemma kväll för min del. Tråkigt höstväder ute nu. Ja, det känns faktiskt som att hösten är påväg, eller är här redan nu. Det gör inte annat än att regna och blåser gör det också. Snart faller väl löven från träden i alla möjliga fina färger. Det ända man kommer göra är att sitta inne hela dagarna, kolla på tusen filmer och ha det allmänt mysigt med tända ljus och så. Hösten är nog ändå den mysigaste årstiden, men också den med tråkigast väder.

Aja, jag har starka funderingar på att slå igång bastun och sätta mig där inne ett par timmar. Det är inte så att ni har lust att joina? Jag har ju min mobil, som fungerar att ta emot samtal och sms med. Så ja, har nu lust! Använd det! ring eller messa (:


smile baby, it makes me happy!
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0