could I act like you and put a smile on my face?

Det märks att martina har kommit hem nu, huset är inte tyst en sekund nu. haha. Men det är härligt, har varit ganska dött här hemma utan henne. hihi. Har precis kollat igenom alla bilder från där hon varit, jag är jätte avensjuk. Men det blir ju malaga nästa sommar med spanskagruppen. Även om det är med en del av klassen, så ska det faktiskt bli roligt.  Men men, är ett tag tills dess. Fick en fin d&g klocka av henne, samt björnborg trosor, super snällt av henne. verkligen :)

för övrigt är jag hur trött som helst, och har inget att göra. Ska väl gå och lägga mig i sängen och läsa lite ur våran bok. Måste läsa klart sidorna snart, vi har ju fått ännu mera tills på fredag den här veckan. suck. Dessutom har ju boken ett ganska udda innehåll, från vampyrer till pedofiler, och till en liten asiatpojk utan tänder. Kan inte påstå att boken hittills är det bästa jag läst. usch vilken tråkig blogg jag har börjat med, skriver ju absolut inget intressant längre, om jag ens gjort det tidigare. haha.  men det ska bli mer drag i det hela, mer bilder, och mer fantasier. Låter inte det bra?

Imorgon är det torsdag, och nästa torsdag innebär barngymnastiken, we like! puss


over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0