crashing down on me

Jahaja, klockan börjar dra sig mot ny vecka i skolan. Inget jag ser fram emot nej. Jag gillar helger, lite fler av sådana tack? Aja, nu har jag iaf gjort lite nytta, klippte gräsmattan och så. Gick på bara 35 minuter idag. Snabb är jag också. haha. Och nu har jag precis läst lite till, och skrivit svar till frågan. Så nu ska jag pysa in i duschen, och sedan ska jag nog till älmekulla för att kolla på matchen med johanna. Sedan ner till willys.

I veckan händer
Måndag - träning
Tisdag - studiebesök i skolan, klippning och ev. träning om jag hinner
Onsdag - antagligen killeberg
Torsdag - Barngymnastiken
Fredag - ?
Lördag - balders
Söndag - träning

Inte mycket ledigt här inte. Plus en massa läxor och plugga till no-provet som jag inte fattar ett skit av. Jappjapp. Jag ska ju inte bli vetenskapare, men vill ju gärna få bra betyg även i no. yep. nej, nu ska jag som sagt pysa in i duschen. sista inlägget för idag, berättar imorgon om hur jobbigt det var att jobba ;) positiv energi här ja!

When the nights falls lonely i search for you, when the darkness come quickly i reach for you..
tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0