flying everywhere, just to get to you.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute en lång lång stund i byn med syster. Först satte vi fart mot återviningsstationen, skulle slänga lite glas, och sedan mot älmhults stolthet, IKEA. Martina skulle egentligen köpa ett par smålådor, men det hittade hon inga hon ville ha. Så vi bestämde oss för att äta i restaurangen, kötbullar och pommes, som alltid. Mäkta gott alltså. Ja, sen traskade vi vidare inne på ikea, köpte ljushållare eller vad det heter. Till typ värmeljus, tänkte jag skulle få det lite mysigt inne på mitt rum nu när det snart ska bli höst. Mysig årstid, kräver mys i rummet. Efter att vi storhandlat färdigt på ikea drog vi oss mot lindex, där inhandlade jag en ny parfym. Inte för att jag vet varför, fick ju en alldeles ny parfym i födelsedags present som jag knappt använt, och så hade jag ju en innan dess. Och nu en till? Jag kommer ju lukta finemang ju! Nu dras nog alla till mig. haha, not. Gick en liten runda i byn, och sedan knallade vi hemåt igen. Skönt att få vila benen lite nu.

Nu vill syster se film. Och visst ska vi göra det, ska bara välja ut en bra, eller eventuellt ladda ner någon. Det sköter hon bra. Blir säkert en riktig höjdarfilm. Have a nice day! (:

over and out


haha ansiktsmask is the shit! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0