genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

Jag har blivit dålig på att skriva. Och därför skriver jag lite snabbt nu. Kom alltså hem i lördes, träffade johanna på kvällen och vi drattade ner till bökhult och pratade lite och så, trevligt. Igår så hände ingenting på ett ungefär, eller jo. På kvällen körde jag ner till Sara, sjukt längesen jag träffade henne, och som jag saknat henne :D. Pratade en massa, kollade på the mask, och sist men inte minst, så blev det lite youtube i typ, 2 och en halv timme? ;). " I am mister lonely " hahah Sjukt roligt. Sen var det någon annan låt som var sjukt kul när sara klämde ur sig en kommentar, men minns inte hur låten gick :P. Aja, :) . Ja, sen ringde vi robin, och de gänget skulle ut till bökhult, så jag och sara tog en promenix ner dit, med kostfärd. haha. Ja, träffade de flesta pysarna igen, längesen nu ju. Men jättekul var de inte. De stack och jag robin och sara satt kvar, pratade och så. Sen runt halv elva drog vi hem. och jag satte på en film och sen somnade jag.

Idag får jag lite besök, alltid trevligt :)

over and out
kristin


Kommentarer
Sara

Inte kostfärd :P , FÄRDKOST ! ;)

2008-08-04 @ 13:31:35
Kristin

HAHA oj då :D FÄRDKOST MENAR JAG GOTTFOLK :D

2008-08-04 @ 14:57:42
URL: http://expooosed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0