I almost had you

Den här dagen har verkligen rusat förbi, jättefort. Började dagen med att äta ite flingor, och så fick jag ett samtal av fisk mitt under tiden. Så det var bara till att slänga i sig flingorna och sedan fixa sig i ordning och köra ut till henne. Kollade lite på john tucker eftersom det var de hon gjorde när jag kom, så när den var slut körde vi ut till baron. Red och sådant, ut i skogen också, jätte mysigt :) Ja sen vart det ner till hemliga källan och sen köra hem igen. Kul att få hoppla lite igen hihi. Körde hem sen och efter en halvtimme eller något cyklade jag ner till deres och mötte upp henne där. Blev fika och mycket prat.
- "fan, jag har ingen täckning mellan benen"
okej, det är inte som det låter (: Nu så sitter jag hemma, tänkte hjälpa mamma med lite allt smått och gott. och ikväll hoppas vi på något roligt! För vi vet alla vad du är sugen på, Sara lilla :)

nåväl,
over and out


bild från förra gången jag var där (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0