I trusted you

Jag hann titta på halva felon innan det klirrade till i mobilen. Det var Sara som tyckte jag skulle köra hem till henne, och det gjorde jag. Det blev massa prat, med robin och johanna också, heta diskussioner mellan sara och robin och lite film. Nyckeln till friheten tror jag den hette. bra film, väldigt bra faktiskt. Körde hem sen eftersom klockan då redan hade hunnit bli halv 1. Vill ju inte panikera (heter det så?) min morsa. Aja, nu sitter jag i min säng och ska väl snart gå och lägga mig.

Söndag imorgon. Innebär att jag måste läsa i min bok, 5 sidor kvar. Och göra spanskan. En sådan där trist liten pluggdag vill säga. Kanske åker till hökön med pappa med, han ska hjälpa våra kusiner att måla taket eller vad det var. Får se om jag följer med för sällskapets skull. Annars stannar jag hemma med huset för mig själv. Inte helt fel det heller nej. Ah, nu ska jag inte tjata mera. godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0