I'll make it

Godmorgon. Ligger fortfarande och drar mig i sängen för jag orkar verkligen inte gå upp. Plus att jag har ont i hela kroppen och känner mig sjuk. Och det får jag inte bli. Not a chance att jag ska missa första gången Sara ser erik, never. Så jag tänker ta det lugnt hela dagen iallfall.

Igår hände det inte så värst mycket roligt. eller att träffa eve titti och johanna är ju alltid en höjdpunkt, men klöxhult var kanske lite väl drygt. Eller att träffa alla är ju alltid roligt, men att bara sitta där och göra iprincip ingenting är inget för mig. Så jag och Eve drog oss hemmåt vid tolvtiden. Satte på en film när jag kom hem, sen nanade jag. (:

no matter how hard it is,
I'll be fine without you
.

nä, nu ska jag lägga mig igen och kolla tv. puss
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0