jag skulle gjort annorlunda

Ja, jag har varit en riktig liten datanörd idag. Har suttit här hur länge som helst. Men jag har bra folk att prata med, så tiden rullar förbi. Bastu blir det inte heller, är alldeles för trött för att sätta igång den och allt det där. Laddade ner en film innan som det antagligen blir att titta på istället. Felon (:

I want to love unquestioningly,

without fear of regret.

But I keep questioning myself,

am I capable of that.

I want to express my true self,

show the world who I am.

Maybe it's just too hard,

if you consider yourself to be damned.

I want to stop writing,

there has to be another way.

Yet I always return to this,

locking my feelings away.

Nu
kommer skuldkänslorna. Jag skulle ha gjort annorlunda, och tråkigt att höra att ni inte kommer hit på två sommrar nu. Fan va tråkigt alltså. Vi hade skitkul förra sommarn, och denna sommarn blev inte alls som tänkt. Jag antar att det inte alltid kan bli som man tror, men jag har bilderna. Dem kan jag kolla på när jag vill minnas, och komma ihåg det som om det vore igår. Förlåt.

Men nu vill jag inte deppa mera, ska som sagt kolla film!
pusspådig! :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0