move along

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan. Helt okej dag, inget roligt, inte heller något tråkigt. Började dagen med mentorstid, där vi ändå aldrig gör något vettigt. Satt och tittade på os. Segling och pingis, vad blev det? Brons i segling? Skamligt sverige! Sämsta os på typ, hundra år? Nåja, fortsatte dagen med eget, sedan spanska, eget,  lunch, & fotografering, som för övrigt är det värsta som finns. Men jag håller med alla andra, nu är det ändå bara småpojkar och småflickor som kollar i katalogen. Det gör inget, jag bryr mig inte! :) Enskilt foto tog vi också, och man känner sig som en nyfiken struts när man sitter på stolen och lutar upp hakan, ler och så blixt! Haha. men ja, det återstår ju att se hur det blev. Sen gick vi tillbaka till lektion, en lektion på max 15 minuter, sedan lite kort rast, och efter det ytterliggare en lektion. Matte genomgång och sådant tråkigt. Men det gick rätt fort.

Nu sitter jag här, väntar på att få lite mat som pappa gör åt mig. Snäll han är. Och ikväll blir det även träning igen, 3 timmar med hårdträning. haha fast det blir nog bara två för mig, ska dit en timme senare, för att jag måste hinna få i mig något att äta, och vila lite. Plus att jag ändå inte kommer att orka träna i tre hela timmar. Lat, jag vet. but, that's me! Haha. Nu kurrar magen och jag känner lukten av något gott, ska kila iväg och se vad det blir för något.

puss
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0