never back down

Goodmorning people! Sovit gott? Det har jag, absolut. Efter all skratt jag fick för mig själv när jag och johanna pratade på msn igårnatt så har jag sovit toppen bra. haha. Oj jisses, och det är inte ens värt att ta upp vad vi pratade om. Ah, och innan jag gick och la mig kollade jag som sagt på never back down, inte hela, för resten såg jag klart idag. Men den var faktiskt rätt bra. Om man nu gillar sådant vill säga.

Vaknade av att det verkligen öste ner regn. Typiskt svensktsommar väder? Var har solen försvunnit? Och nu med bara en vecka kvar innan skolan börjar vill vi faktiskt ha lite sol. Planer för idag? Har inga. Visst är det härligt att bara kunna bestämma precis när man vill vad man ska göra. det är ju finemang! Men jag tror det blir till att träffa Johanna. Om inget annat kommer ivägen :). Nu ska jag pysa in i duschen, ha en bra dag.

over and out

 xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0