nu förstår jag, det är inte värt besväret

Ja, det blev som jag trodde idag då. Jag for ner till osby, mötte Adrian och Stina på bussen och så åkte vi hem till Adam. Eller åkte, vi kom väl ungefär halvägs, haha resten av biten var det tänkt att jag och adrian skulle gå. Men så var adam snäll som körde sin moppe och hämtade oss, på tur man hand. Eftersom det var ett par kilometer hem till honom. Nåja, pratade och satt framför youtube de första timmarna typ. Sen var de ute och körde lite med trampmoppen och så. haha trevligt trevligt. Fick även god mat som hans syrra och hennes pojkvän lagat. Jag tror det var hans syrra iallfall (a). Nåväl, och lite efterrätt fick vi också, persikahalvor med glass och grädde. Haha tjockis.se jappjapp. När vi var tjocka och glada kollade vi på film, popcorn blev det då. Och filmen i sig var rätt bra :) Kollade på Senior skip day.

Sen vart det dags för mig att ta tåget hem till älmhult. Så Adam skjutsade ner mig till stationen och sen kom tåget. På tåget träffade jag ett helt gäng känningar. Bland annat Vlado, Mohamed, Marius och ja, deras kompisar. Trevligt med lite sällis på vägen hem. Dessutom var ju åkturen gratis, hur bra var inte det på en skala? Skit bra, som ni vet så har jag ju oftast rätt ont om pengar, alltid snarare. Haha. nu är klockan 00.00 och jag tror jag ska pysa till sängs snart. Måste lägga mig i vettig tid  nu, skola snart. Usch. nåja, tack för en toppenkväll ivartfall. Goodnight :*

over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0