together we cry

Halva dagen avklarad. Dock har jag inte spenderat tiden hemma i huset själv. Utan efter jag duschade knallade jag ner till amigo när jag träffade ballen, mathias, elin, emmy, henke, gabbe och någon till. Trevligt med lite sällskap. Jag åt ingenting där för jag skulle ju vara duktigt och laga lite mat. Men vi hade det trevligt iallafall. Sen stack jag för att handla lite grejer till maten och så stack jag hem och fixade det. Ost och skinkpaj fick det bli. Och det smakade väl helt okej.

Är fortfarande hemma själv, och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Får väl se om jag drar ner till henke eller något. Men tror inte det blir så, måste ju som sagt göra skolsakerna först! Att prioritera är ju inte det roligaste jag vet, men det måste ju göras, annars får man ingenting gjort. Ja, så jag sätter väl igång nu och så kan jag leka med folk ikväll. Blir ju kanon :D


mathias hittade en fräsig cykel. storleken är ju perfekt!
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0