fall lägre, och du kan räkna bort mig

Spenderat nästan hela eftermiddagen på Qompaniet för att hålla johanna och paulina sällskap. Vi hade våra roliga stunder, men det var en stor lättnad att få komma ur där ifrån. Håret blev fint iallfall :) Men om en vecka igen sitter jag där, säkerligen i samma stol, för då är det min tur att  klippa håret. yepyep. Måste bli av med mitt slitna hår, usch. Blir dock inte mycket jag klipper, antagligen bara topparna, luggen och så ska jag klippa upp det ännu mera. Super. Frågan är bara hur jag ska ha råd med detta? haha. Nåväl.

Ikväll har jag även varit på ledarmöte. Prat om kommande träningar och events. Uppvisning med mera. Lite pirrigt med uppvisningar och så, men det är sånt vi får ta. Fick även veta att vi antagligen ska börja träna en till gång i veckan, men då bara fristånd. En timme på söndagar i linnéhallen. Usch va mycket träning det blev helt plötsligt, men det är ju så jag vill ha det, eller hur?  Så nu är det träning fyra dagar i veckan, härligt!  Ja, nu ska jag pysa och städa rummet och lite sådant, sen måste jag läsa i min bok, och ja. allt vad jag nu ligger efter med i skolan  ^^, vårt grupparbete kan jag ju inte påstå att vi kommit någon vart med, vi har helt enkelt glömt bort det. Redovisningen är ju lite utöver det vanliga, vi ska ha en redovisning i form av ett tv program där vi berättar om vårt ämne. I vårt fall vattenkraftverk. Sjukt tråkigt och pinsamt. Men så är det.

trött på ditt prat.
puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0