give me everything

Usch, idag har jag inte gjort något vettigt alls. Vaknade dock hyffsat tidigt och tittade på en film. Sen har jag faktiskt varit duktig och städat mitt rum, vilket inte händer allt för ofta. men idag då jädrar gjorde jag det. Ja, annars har jag bara tittat på film och sådant idag. Vädret är ju himla tråkigt. Har till och med lyckats sova någon timme nu mitt på dagen, usch jag måste verkligen ändra på detta. Skolan börjar ju snart och då blir det tidiga mornar, och träningen! Det ser jag faktiskt mycket fram emot eftersom jag själv inte har motivation till att ut och springa eller träna själv. Så, men när träningen sätter igång igen så känner jag mig skyldig till att gå dit, inte för att det inte är roligt, för det är det. Utan det är mera det att dyka upp på träningen och träffa de andra. Funny!

yep, skolan börjar ju next monday, finns lite saker vi ska hinna med innan dess. Fest på ormakulla på fredag, och sedan fest hos martin på lördag och enerydadagarna. Hoppas jag hittar skjuts ut och så till eneryda, eftersom jag lovat martin att komma. ajaj, vad gjorde jag det för? Men, jag vill dit och ska hitta skjuts så det blir ju perfekt.

But there's a danger in loving somebody too much,

and it's sad when you know it's your heart you can't trust.
There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0