you gonna miss me when i'm gone

I varje motgång finns en lösning och i lösningarna finner jag jämt genvägar som jag inte har någon lust att vandra längs med för du vet, det är inte alltid så lätt att bygga på en framtid där man själv inte har någon makt över vilka som ska få finnas kvar vid ens sida och vilka som nästa dag är någon annans.
- det är så det är.

Idag har jag ännu inte lyckats uppnå att göra något vettigt. Gick ut och satte mig på altanen för att läsa lite, sedan somnade jag och vaknade för ett tag sen. Mat har jag fått i mig iallfall, så jag är mätt och glad nu. Ska klippa gräset om någon timma, vilket jag absolut känner att jag inte orkar. Är dock i stor penganöd just nu. Men har lagt in massa låtar på mobilen, så det blir till att dra igång den mackapären att ha i öronen, så ska det nog gå som smort.

over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0