you're hot and you're cold

Finally. Nu har jag äntligen tagit tag i att städa mitt rum, riktigt tjusigt är det nu. Åtminstånde en dag till. Fick till det lite mysigt med ljusen som jag äntligen placerat lite här och var i rummet. Kanon ju! Sedan satte jag mig i sängen för att jag skulle läsa lite, men se vad som hände. Jag somnade och vaknade en timme senare av att telefonen ringer. Simon. Så det var bara till att dra på sig en glad röst och prata på, även om jag just då bara ville gå och dö. haha. eller riktigt så illa var det inte, men nästan. Nu kommer jag verkligen inte kunna sova inatt, men som tur väl är har jag en timmes sovmorgon. Thank God. Så imorgon blir det ut till böket hela dagen, och sen hem till adrian. finemang! :)

och nu ska jag pysa, tänkte läsa lite till i boken eftersom jag kom ingen vart innan jag somnade :)
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0