åh, jag saknar allt

Nu har jag suttit ett par timmar, och pusslat ihop en massa bilder. Håller nämligen på att göra ett litet kollage, med bilder under det gånga året. Dock går det ju lite halvdant, i och med att mina dator hackar nått så fruktansvärt just nu. Och dels för att jag inte har något vidare minne, och kan alltså inte klämma in alla händelser i rätt månad. De bilder som inte kommer med kommer jag självklart att skriva om :)

Men är inte riktigt klär ännu, har två månader kvar. November och December. Men först ska jag äta lite, och sedan gör jag nog klart det. Ni kan ju räkna med att bilderna inte kommer förrän om ett par timmar, så håll ut! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0