bowling med mentorsgrupp

Åh vilken kväll vi fick till!
Vi möttes alla (de som skulle med) på älmhuls fina, men ack så trånga, tågstation. Där fixade vi tickets och så vidare. Johan K, sanja och paulina blev ilurade att köpa förstaklass biljetter för 50 spänn, vi fick våra fina ståplaster för 9 kronor mindre. Vilka affärsmän/kvinnor vi är. Tåget var tio minuter försenat och det fanns inga platser kvar till oss, typ. Ja, så vi stog som sagt. Jag fann dörrarna väldigt läskiga då jag skulle ta mig en titt ur för att se hur det såg ut utanför, något jag aldrig gör om igen kan jag ju säga. Vi lär oss sålänge vi lever sägs det.

Väl framme mötte vi upp camilla, och for till vingården. Där åt vi god, men annorlundra, pizza, och hade det otroligt trevligt enligt mig. Minutrarna for iväg och tillslut blev klockan cirka kvart över 6. Då begav vi oss ner till bowlinghallen och prövade ut skor och så vidare. Jag kan väl säga att jag hade det mycket trevligt, och det var riktigt roligt att göra något med mentorsgruppen. Även om inte ens hälften av personerna som var där, varifrån min mentorsgrupp. Vi spelade i två timmar, och hann med 5 serier. Gissa hur många av dem jag vann? inga! Hahaha :D jag tror närmare bestämt jag förlorade vartenda serie, möjligtvis vann jag en serie med ynkliga poäng. Inte min dag idag vill säga. Jag nöjer mig med 2 strike under dessa 2 timmar. En strike i timmen ungefär. Inte illa alltså. Krantz där emot hade ju turen på sin sida, han var nog bäst av oss alla skulle jag tro. Klockan 9 skiljdes vi alla åt varsitt håll (bil) och ett farväl!

Trodde faktiskt inte att man kunde ha såhär roligt med de få trista personerna vi har vi vår klass. Denna kvällen bevisade motsattsen. Mer av det här tack! Bilderna kommer imorgon, fick till en del schysta moves som är värda att visa. Det får bli imorgon, nu är jag alldeles för trött för att orka lägga in bilderna på dator. Hinner nog göra det imorgon innan jag åker till växjö, om inte, så kommer dem på kvällen! nu ska jag göra té och lussebulle. Kolla ett avsnitt oth kanske, ha en bra kväll/natt. puss

Förresten, har missat hela idol nu, ajajaj. vem vinner tror ni?
Alice eller Kevin? Jag tror Kevin, och hoppas på det. Större fördel för alice ju! puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0