dokumentärer och realityshower

Nu sitter jag här och snorar lite i min ensamhet. Har precis kollat på någon dokumentär om världens minsta barn eller något liknande. En tjej var typ 14 år och vägde, ja, väldigt lite. Kommer inte exakt ihåg hur lite det var hon vägde.   Var faktiskt lite hemskt att kolla på, men hon sa själv att hon hellre var en litenväxt person än normal.


Kollade också in blondinbellas nya program också. Det jag kan göra är nästan bara att skratta åt det. Allt såg så himla tillgjort ut. Sättet hon pratade på, nästan lite fjortisaktigt. eller är det bara jag som tycker det? Men jag tänker ändå följa det, bara för skojs skull. Se hur programet utvecklas och om det fortfarande är lika mycket fjortisvarning om det hela. Det positiva är väl att programet inte är längre än 3 minuter, alltså slösar man inte hela kvällen på att kolla på det. Fast å andra sidan, hade det varat i en timma, hade jag nog ändå kollat på det. Det är ju lite intressant trots allt, att se hur hon lever. Även om max 20% av de som sker i programet inte är fake.

Ja, åter till verkligheten. Jag börjar bli lite trött, ska nog bädda ner mig i sängen lite tidigare ikväll, så att jag är utvilad till imorgon. puss&kram. / k



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0