friiiiiiiiday!

åhnej! Jag förlorade, jag fick inte igenom min önskan om att vårat innebandylag skulle heta sam-laget. Istället blev det, det åh så långa, the team of fire and flames who came from the cold ices of frost and water to conquer A-hallen. Jag hoppas nog av innebandyn. Nä, jag skojar bara. Vi ska äga skiten ur allihopa, trust me. Med mig i laget, hahaha. Dream on. När är denna tunering förresten, är det någon som har en blekaste aning om det?

Det är iallfall fredag idag, det är nog den största anledningen till att jag inte tog namnbytet så hårt, haha. Alla gillar fredagar, även jag. Då blir man snäller. Skolan började med spanska, såsom alla fredagar gör. Efter det hade vi so genomgång, sucky! Och lite bild, blev klar, dock inte så jätte nöjd. haha, fyfan! Lunch och hemkunskap resten av dagen. Vi fick laga precis vad vi ville, med en huvudingrediens som skulle vara med. I vårt fall var de kött. Så vi kokte lite potatis, stekte köttet, gjorde en sås, och jag bakade knäckkakor. haha, varför lyckas jag aldrig?! Det gick iallfall att äta :))

Mamma har bakat tusen bullar idag, mumma! :D :D
nu ska jag pysa, ha en bra kväll :D puuuss!


en liten, liten kristin.
tänk att man har varit så liten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0