hey there!

Skönt att veckans längsta skoldag är över nu, normalt sätt. Men i och med lucian har vi dagar då vi ska gå över i skolan, sjukt segt. Men ja. Hade iallafall vår engelska redovisning, gick inge vidare. Usch ja. Träffade Therese också :)), många veckor sedan man såg henne. ouhff ja. Efter den lektionen hade vi ett långt äö-pass. jag och salome tog några "promenader" istället. Detta räknas dock inte som skolk, för ja, vi gjorde ändå ingen nytta och vi kom tillbaka till lektionen emellan nåt. Klockan ett hade vi lucia-träning fram till halv 4. Usch, jag ska nog inte sjunga. hahahahha!

Nåväl, nu sitter jag hemma, har käkat lite. Bulle och té. Nu ska jag kolla lite one tree hill och sådant. Blev en kort och tråkig blogg nu igen. Händer för ofta. Ikväll blir det mer! Promise. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0