I have you to thank

Samtalen var heta kring bordet idag. Vad ska vi klä ut oss till i innebandytuneringen var frågan som det samtalades om en hel del. Vissa tyckte vi skulle vara fjortisar, andra tyckte gangster, en del föreslog nudister och andra tyckte vi skulle köra på pojk&flick-stilen. Ja, det finns en hel del som vi skulle kunna tänkas klä ut oss till. Även ett namnbyte verkar ha kommit i åtanke. Jag står helt och hållet på samma sida!

En annan sak jag tänkte uppmärksamma lite, är ju då denna förbaskade snö. Antingen ska den stanna, eller så behöver den faktiskt inte komma. Riktigt tråkigt att det ska bli en massa slask av det är, och den fina julkänslan finns ju inte längre kvar. Jag har ju fortfarande julklappar att handla, oh gud. Rätt många for the record. Har ju som sagt bara lyckas inhandla en present, en ynklig lite present. Och mina pengar, ja, man kan ju fråga sig vart dem har tagit vägen. Poff väck!


åter igen, bild i repris.
Men man blir så himla glad av dessa barndomsbilderna. Så många minnen de för med sig. Ser vi inte alla hur lyckliga ut som helst? Det är skillnad från idag. Vi klarade oss utan skitsnack på den tiden, och alla tyckte om varandra. Idag går det inte en dag utan skitsnack, och vi tycker bara om det närmsta vi har. Inget annat verkar excistera.

i miss you!



Kommentarer
H *

- tack så mycket : )

2008-12-16 @ 22:11:01
URL: http://merei.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0