I keep hoping for you to come to me.

godmorgon. Idag är det den 22:e och det betyder att det bara är två dagar kvar till julafton, och tre till julbalders. Nu börjar man ju faktiskt längta lite efter all god julmat, allt julgodis, pynta granen och så vidare. Min hälsa ligger väl lite sådär i riskzonen nu kan jag säga. Blir ju mycket julgodis och annat tjockt. Aj, not good. Men vadå? Det är bara jul en gång om året! Och påtal om jul och julklappar. Så vaknade jag imorse, och kom på att jag glömt en julklapp. Mina gudföräldrar har ju inte fått något. Det måste jag ju inskaffa idag. Idag ska jag även ner och köpa förbiljett till balders, och så ska jag sola med evelina, titti och johanna. Om jag fick följa med vill säga. Vilket inte är så säkert med tanke på de elaka sakerna jag sa till johanna igår om hennes youtube-tittande. Haha! :)

Nu har jag bara en fråga kvar att ställa. Om jag nu ställt någon fråga förut. Iallafall. Var ska man fira nyårsafton? Vad hålls den feta festen alla kommer att prata om i veckor efter? Var ska man gå för att få det så roligt man bara kan? För att få en minnersvärd kväll med alla sina nära och kära kompisar? - som ni kanske har förstått så har jag ännu inte lyckas ta reda på vart detta ståhej ska äga rum. Så om någon vet, så är jag tacksam om ni tipsar. Vill ju inte slösa bort mitt nyår med mina föräldrar eller något. ^^,

puss


Kommentarer
Johanna :)

hahaha , du var faktist väldigt taskig mot mig igår :( :(

men jag kan ju inte stå ut med Eve och Titti utan dig!! så jaa självklart får du haka på oss ! :D

messamessamessa! :D <3

2008-12-22 @ 11:33:38
URL: http://respectme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0