I wanna tell you so bad

Min kväll har bestått av en kopp varm choklad, en clementin och film. Grinchen, haha. Jag tycker den är så himla mysig att titta på, så julig och söt på alla sätt. Jim Carrey är ju mäkta bra alltså, oslagbart bra. Ska snart stappla mig in i duschen, och stå där länge, länge. Min förskylning ska ge med sig, den ska det!

Förövrigt så kollade jag nyss på Blondinbellas program. Jag skrattar lite idag också, hennes röst känns så  tillgjord. Fast hon kanske låter så i verkligheten, vad vet jag. Men det lockar att kolla på det ändå, måste jag säga. Ni som läser hennes blogg känner säkert också samma sug, visst gör ni?

Det är bara 2 riktiga skoldagar kvar nu, och på fredagen är det avslutning, med betygsutdelning, lekar och fika. Måste säga att det känns riktigt toppen. Himla skönt med lite ledighet, visserligen inte så lång. Men alltid något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0