if you like it, then you should put a ring on it.

Godmiddag everyone!
Jag har precis kommit ur duschen, eller ja, för ett tag sedan. Jag har snart i över 20 minuter letat febrilt efter en hårfön, som tycks spårlöst ha försvunnit. Så nu har jag gett upp, och mitt hår är ändå nästan torrt nu efter allt rus fram och tillbaka i huset. Effektivt må jag säga.

Usch trots att jag duschat är jag fortfarande trött. Kom i sängs ganska sent igår, och det märker man idag. Undra hur det då blir imorgon.  Idag har jag inte särskilda planer, bör städa rummet och kanske börja läsa boken. Tiden går ju fort nu innan vi börjar skolan igen. Men mina planer ändras alltid, så jag kan ju inte räkna med att jag får något av det där gjort. haha. nä, nu ska jag fixa iordning mig, känner mig som en varulv nu eller något. Vi hörs!


kom hem min fina älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0