Kenzas kalender

Jag fortsätter att skrapa och skrapa min lott. Inte vinner jag något för det, jag har aldrig haft någon tur med lotteri. Vänta lite här nu, än är det inte slut. Det finns 17 rutor kvar att skrapa. Kanske turen vänder.

Påtal om kalendrar. Ganska gulligt att Kenza anordnar tävlingar varje dag för sina läsare och ger ut fina julklappar, en varje dag, fram till den 24:e. Kanske jag också skulle ha gjort(lite sent påtänkt nu), dock har jag ju varken pengar eller läsare nog till det. haha. Skulle ha max 25 stycken att välja bland, det hade ju inte varit lika roligt. Hon har flera tusen. Men hon har ju den stora fördelen att bo i stockholm. Jag bor i en lite sketen håla, vid namn älmhult. Här är det ingen mer än Ingvar Kamprad som lyckas med något. Alltså har vi bybor inte så mycket att komma med, vad det gäller succéer.

Nu visas one tree hill på tv, passpå! hejsvejs :)
everyday we face the same truth.

oj så brun man var. bilden är som ni kanske förstår sen i somras, och jag saknar sommaren så grymt mycket. Kyla och vinter är inget för mig. nejtack!



Kommentarer
J

Kan man inte tävla om IKEA-grejer då? Schysst ju

2008-12-07 @ 19:14:16
URL: http://kreftans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0