like a total stranger!

Förfesten här var ganska lyckad tycker jag. Tror det var fler som höll med om det. hahaha!!! Nåväl, kom väl rätt mycket mer folk än det var väntat, och hela rummet var fullproppat, även resten av huset. Eller fullproppat kanske man inte kan säga, men när alla var i uterummet, då var de inte nådigt. Det riktigt luktade svett om alla! Fyfan. Men sedan drog alla vidare till festen i squaredancelokalen, och lilla jag, som adam sa, fick inte följa med. Tråkigt. För man var ju verkligen på topp idag, men ja, förbaskade skit.  Kanske visar lite bilder därifrån, vi får se om jag tar mig tid till att lägga ut dem. Hoppas däremot på fest i helgen, starkt! Så buddies, nu får ni fan fixa något. :))

Tomt i huset är det nu iallfall, så ska väl snart lägga mig och läsa lite eller något.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0