like the old times

Några bilder hann jag inte lägga in idag, för blev inte klar med alla bilderna. Seg som jag är, eller seg som vår dator har blivit. Nåväl. Idag kom Sara förbi, jag blev glad =D! Vi kollade på massa one tree hill, säkert 4 avsnitt eller något. Vi pratade också en hel del, som jag har saknat det. Sedan gick vi upp till klöxhult för att träffa robin, som vi gjorde. Träffade även Alban, jp, joel, ludde, matte, stenberg, emmy, henke, och ja, massa folk. Vi gick runt, killarna var bus sugna och skulle smälla smällare var och varannan sekund.

Vid halv tolv stack jag hem, för jag frös ihjäl och så skulle jag egentligen sova. Men sover jag nu? Nä! Och klockan är kvart i ett typ. Höhö. Planera är inte min starkaste egenskap, tro mig. Jag och syrran har suttit och klurat ut lite hundnamn. Några har vi hittat, får se vad det blir. Och om det blir. Vet ju faktiskt inte ännu om vi ska köpa vovven. We'll see. Nähäää, jag ska upp tidigt imon, åker tidigt. Blä. Vi hörs imorgon, lägger förresten in bilderna då :D puss och godnatt. Wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0