my only weakness is you

ni glömmer väl inte att följa mig på www.bloggkoll.com?

asså shit vad tiden går fort när man tänker efter. Det är redan mer än en vecka sedan vi slutade skolan, hade så kul på avslutningen, fick våra betyg och vann bästa klädsel på innebandydiscot? Allt det, för 8 dagar sedan. Det dröjer väl inte särskilt länge till vi är 80år och använder oss utav en rullator eller liknande. Min syster är fan 18 om ungefär fyra månader. Och jag minns typ när hon var 10! Nä, inte riktigt. Men jag kommer ihåg iallfall när vi var mindre, och kunde leka lite med varandra. Nu flyttar hon säkerligen snart hemmifrån och lämnar mig ensam med mamma och pappa. Kul liv jag kommer att få då, då jag inte har någon att skrika på och bråka med. Life sucks sometimes. hahaha! Inte för att det är det enda jag har henne till, men det är en stor del av vår vardag, att bråka.

nyår är förresten om endast fyra dagar. Vad ska vi ta oss till Sara? Jo, kanske vet vi. Kanske. Hoppas på det, för då blir det toppen, riktigt überbra, kalas på alla sätt och vis liksom. Så det tackar vi inte nej till. Och för er som vill veta, så mår jag riktigt bra. Inga nedgångar i livet just nu, bara positiva saker. Det är vad jag säger till mig själv, och försöker inbilla mig iallfall. Så jag klagar absolut inte. I'm so fiiiine alltså. Jo, en sak finns det dock. Fisk. Jag saknar ihjäl mig bokstavligen, oh, yes i do. Men hon kommer hem imorgon kväll, så jag kan nog träffa henne på måndag. lalalalala gissa om jag ler när jag skriver detta. Nä, nu väntar det, för ovanlighetens skull, lite one tree hill. Jag har ju som sagt redan gett upp prison break, för andra gången. Det är helt enkelt inte något för mig. Eller, kan det ha något med det hotfulla smset jag fick av sara?! To be continued!



Kommentarer
Martina

Syster oroa dig inte! Flytta jag så ta jag med mig dig! ;)

2008-12-27 @ 23:44:01
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0