och så var julen över igen...

Så, nu är även ännu en julafton över. Tiden går så himla snabbt vill jag lova. Men jag har haft en mysig dag med god julmat, kalle anka, julgodis och julklappstime. Har fått en massa fint, så jag är nöjd. Annars ikväll har jag bara kollat på tv, eftersom vi bara firar med familjen så är det ju inte så märkvärdigt längre, så kollade på en film som gick på kanal 5, den hette santa baby. haha, den filmen är ganska bra. Men som jag oftast lyckas med så somnade jag även idag och missade någon timme av filmen. Fast har sett den förut, så det gjorde inte så mycket. Nu ska jag bara fortsätta lata mig i sängen, ska nog sova tidigt idag för jag är trött som en gnu.

Som ni märker så la jag kameran på hyllan idag. Inte bara jag, utan det var nog ingen som kände för att fota. Blev bara ett par bilder på mig och syster som ni får nöja er med. Åter igen, god jul. Nu är det nyår vi har i fokus.





Kommentarer
nathalie

sv: tack så mycket & god jul !:)

2008-12-24 @ 22:36:53
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0