put your hands up

 jag är helt förkrossad!
När jag kom hem från skolan och skulle ladda hem det nyaste av one tree hill, upptäcker jag med stor sorg att avsnittet inte har kommit ut. Varför har det inte kommit, och vad ska jag nu sysselsätta mig med?

Skolan fungerade helt okej idag. Små irritationer hit och dit. Vi började iallfall dagen med slöjd, fick tillbaka min slöjdredovisning, och med ett mvg längst i hörnet av pappret så känner jag mig nöjd. Jag och Salome satte oss för att skriva hennes redovisning, men lektionen resulterade i ganska mycket klänningletande. Appropå klänningar, inte någon som möjligtvis har ett lucia linne jag kan låna? För jag vet inte om jag har något, och orkar verkligen inte köpa något. Känns ganska bortkastat med pengar, och just nu behöver jag alla jag kan få tag på.

Skolan fortsatte med långt eget pass, sedan lucia träning, lunch, språkval och eget. Byggde lite på vår friggebod, finfin är den! Röd är den också. Nåväl. Tvingade pappa att hämta mig efter skolan idag, jag ansåg att det regnade för mycket. Det höll pappa inte med om, men jag är duktig på att övertyga folk, särskilt pappa. Det har ju dock sina konsekvenser. ajajaj!

Ikväll ska jag bara vila ut. Ingen träning idag som sagt. Skönt, just nu iallfall. Får massa tid över till att göra saker jag ännu inte är klar med, vilket är bra. Har lite att ta igen både här och där. Nu ska jag iallfall ta något att äta, eller ska vänta tills mamma kommer hem, för hon ska köpa skinka åt mig som jag tvunget måste äta idag :)) Impuls.


det var tider det :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0