stockholm vaknar långsamt, på droger och på sorg.

sitter och lyssnar på kent-låtar och bara tänker tillbaka. Har nästan glömt att dem var bra, och det får mig att bara tänka tillbaka på konserten i växjö. Det var lycka. Åh. Vill åka på någon konsert till, så himla mysigt. Att sitta och vänta på att förbandet ska komma ut och sjunga, och spänningen när hela folkmassan rör sig framåt för att kunna komma nämre de som spelar. Hela stämningen i lokalen, och allt ljus.
Samma sak gäller rixfm. Andra året vi satt och väntade längst fram, ca 7 timmar innan det hela drog igång. När alla sjunger med i texten, och när Sara äntligen fick se/prata/krama Erik. Lycka!

Äh, nu ska jag inte tjabbla om gamla minnen. Jag vaknade iallfall för en stund sedan, har sovit i 4h nu. Tycks inte må bättre för det. Jag som sällan blir sjuk. Säkert Martinas fel, jävla henne! :) Men nu har jag fått tid till att kolla på lite serier som jag egentligen aldrig följer, men snart är det oth på tv, som måste ses! Även om jag redan sett det avsnittet.
Kollade som sagt på reprisen av idol, åh så fint det var. Alla gamla idol-deltagare, och vinnaren, kevin. Helt rätt, så sjukt duktig var han. Det kunde inte blivit bättre på något sätt.



Så håll mig älskling nu.
"/


Kommentarer
Johanna :)

minnerna från kentkonserten kommer ALDRIG försvinna! <3

2008-12-14 @ 20:47:42
URL: http://respectme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0