use your head and follow your heart

Det här är ju nästan lite pinsamt att berätta, men jag vaknade vid kvar över 12 idag. Det är verkligen inte likt mig. Haha. Jag får gottgöra mig själv idag på något sätt, för att ha missat så många timmar av detta dygn. Eller det kanske inte behövs, i och med att jag var uppe till halv 4 så tog jag ju igen lite tid där. Vi låter det stå som det gör.

Iallafall så har jag inga särskilda planer. tråkigt värre. Men jag får se om jag hittar någon som känner för att stå ut med mig ikväll. Så en pling eller något. Idag har jag till och med mobilen på. höhö. Kort och gott. Puss



Kommentarer
tusensanningar

Kvart över tolv på jullovet är ju tidigt att vakna :D

2008-12-28 @ 13:47:49
URL: http://tusensanningar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0