you can find me, you just have to look

att läsa det och få höra det, det gör det bara mera verkligt........

Det blev en lång lång promenad med syster ute på byn idag. In och ut i affärer, bort till maxi, och slutligen ikea. Ja, lite kan jag faktiskt säga att vi hittade. En julklapp kvar, skönt att snart ha den köpt också, fixar den imorgon efter skolan eller något. Nu sitter jag, till min egna förvånan, och räknar lite matte. Provet är imorgon, bäst att göra bra ifrån sig. Haha. Annars får jag väl Salome över mig. Det vill jag inte!
Men att plugga en dag som denna stör mig faktiskt inte så mycket, har inte gjort något skolarbete på, ja, hur länge som helst ungefär. Så det är ju mest för mitt eget bästa. Har lite SO att ta igen också, men det får bli under/efter lovet. För snart ska jag njuta av jullov. Och imorgon kväll ska martina ha förfest här hemma, så då får jag nog inte mycket gjort nej. Plus att man kikar väl in hos dem, bjuden blir man ju alltid på något gott. Frågan är väl om man kan motstå, jag har ju trots allt vanlig skola dagen efter. Haha! :)

Kom på att jag nog ska göra en summering av hela det gånga året. Bilder och minnen som jag har ska slängas upp här. Allt som jag minns och som kommer från detta året. Så ni som vet med er att jag har fina/pinsamma/fula/hemska/minnesvärda-bilder på er, ni vet vad som väntar er :)) Men det får bli en annan dag, vi har ju faktiskt ganska mycket kvar av detta året. Det bästa sparas ju till sist. Nyår såklart. Roligaste dagen på hela året kan ni ge er på. Hoppas detta året blir toppen, roligare än förra året. Även om jag hade roligt då också. Det ska bli oslagbart, med ett stort O att minnas.

Åter till matten :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0