pojkar små

diskussionerna blev heta i skolan idag. Angående vad vårat lag på innebandydiscot skulle heta. Vi är fortfarande inte helt överrens. Ett otänkbart alternativ killarna kom med var att vi skulle heta något i stil med "Våra tjejer suger hårt" eller något. Vilket jag absolut inte gick med på. Haha, jag tycker bara det låter löjligt faktiskt. Å andra sidan, vem har någonsin påstått att våra killar är mogna? Två andra alternativ återstår
1. the team of fire and flames who came from the cold ices of frost and water to conquer A-hallen.
2. sam-laget.
to be continued.

Vi har i skolan också genomfört något helt nytt, som vi hoppas på att följande klasser fortsätter med. Nämligen skolans stjärngosse. 7 kandidater, vem vinner? Erkänn, idén var ändå ganska rolig? För varför ska det jämt handla om lucia och tjejerna? Tycker killarna ska få något roligt dem också, actually!

Förresten så var jag ute och fotade lite idag efterskolan, i brist på annat. Geeeky, I know! Men
kanske delar jag med mig av mina moments med min kamera. Nu ska jag iallfall nöta musik till tusen! Puss!

vem är vem?!


Kommentarer
Cizzi

Du måste vara höger? :')

2008-12-04 @ 18:04:03
URL: http://shegoesdown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0